Aquest article ens mostra la gran varietat de possibilitats i usos que podem extreure del moodle i l'aula virtual. Ens presenta la gran quantiat de continguts i recursos als quals podem arribar a tenir accés gràcies a aquestes noves aplicacions. Ens explica la gran quantitat d'avantatges que té l'ús d'aquesta nova plataforma en el procés d'ensenyament i aprenentatge. Aquest article es centra en els continguts de química de batxillerat, però ho podem aplicar a qualsevol etapa i assignatura.
L'aula virtual a més ens permet aconseguir un aprenentatge dels continguts d'una manera molt més participativa i dinàmica. També cal destacar que estem treballant amb un altre suport molt més innovador i això fa que els alumnes estiguin molt més motivats.
Gràcies aquest suport els alumnes poden accedir a un nombre més elevat d'informació, però això també implica un procés de selecció més ampli. El fet de treballar amb aquesta plataforma aconseguim que els alumnes agafin més autonomia i inicativa personal.
En resum, en aquest article ens plantegen tots els punts positius que té treballar amb el moodle i com d'important és anar-nos adaptant a les noves tecnologies, ja que cada vegada estem més envoltats d'elles.
Aquest article porta el títol de:
L'aula virtual de química: ús de l'entorn digital del Moodle i de continguts digitals en l'ensenyament-aprenentatge de la química de Batxillerat.
Hernàndez Santadaría, José Ángel.
No hay comentarios:
Publicar un comentario