jueves, 28 de abril de 2011

Experiència TIC a la classe de mates

Aquest article ens presenta l'experiència d'un Institut de Secundària de Madrid, concretament es centra en l'ús de les noves tecnologies en l'aula de matemàtiques. En aquest cas concret es centren en l'ús de la pissarra digital i com l'han incorporat com un element nou dins l'aula.

En aquesta experiència ens exposa com tres alumnes de la classe s'encarreguen d'exposar una part del temari, amb l'ajuda de suports digitals. D'aquesta manera aconsegueixen uns millors resulats en diferents aspectes. Per una banda milloren en l'adquisició i comprensió dels continguts exposats ja que són exposats d'igual a igual i això fa que sovint s'adquireixin millor els conceptes. A més a més, aconseguim un bon desenvolupament de l'ús de les TIC a l'aula, ja que han de ser capaços d'utilitzar els suports digitals per explicar als continguts als seus companys. I finalment, ens permet estimular el coneixement dels alumnes tan a nivell grupal com individual.


A continuació podeu trobar l'enllaç amb l'article: Una experiencia TIC en la clase de mates

2 comentarios:

  1. És important que introduïm l'ús de les noves tecnologies a totes les aules, i, especialment a l'aula de matemàtiques per estimular els alumnes, captar la seva atenció i així aconseguir un millor aprenentatge

    ResponderEliminar
  2. Crec que les pissarres digitals poden ser una molt útil a l’aula. Actualment, que estem vivint de ple en l’era digital, cal treballar amb les TIC més que mai, ja que alumnes i professors han d’experimentar, conèixer i treballar amb la tecnologia que va sortint per no quedar-se desfasats.

    ResponderEliminar