L’article de Cristóbal Suárez i Raúl Choque ens planteja si es possible parlar d’aprenentatge cognitiu significatiu amb i d’aquesta tecnologia? I si és així, quins són els aprenentatges que es poden impulsar quan s’aprèn de les tecnologies a l’escola?
A partir d'aquí es plantegem quines són les capacitats tecnològiques que qualsevol estudiant ha de desenvolupar per moure's en la "Sociedad Red" i que s'haurien d'inserir conscientment en els programes i els processos educatius, avui en dia, en diferents punts:
1. Les eines constructores de la humanitat
2. Aprendre de la tecnologia
3. Noves capacitats tecnològiques
S'arriba a la conclusió que la humanitat no ha quedat al marge del desenvolupament dels estadis sociotecnològics que han configurat formes, maneres i estratègies pel procés d'ensenyament-aprenentatge. Per més informació fes clic aquí
A partir d'aquí es plantegem quines són les capacitats tecnològiques que qualsevol estudiant ha de desenvolupar per moure's en la "Sociedad Red" i que s'haurien d'inserir conscientment en els programes i els processos educatius, avui en dia, en diferents punts:
1. Les eines constructores de la humanitat
2. Aprendre de la tecnologia
3. Noves capacitats tecnològiques
S'arriba a la conclusió que la humanitat no ha quedat al marge del desenvolupament dels estadis sociotecnològics que han configurat formes, maneres i estratègies pel procés d'ensenyament-aprenentatge. Per més informació fes clic aquí
No hay comentarios:
Publicar un comentario